Laserontharing Amsterdam

50 % introductie korting op alle laser ontharings behandelingen.

Definitieve laserontharing

Heeft u last van ongewenste en/of overmatige haargroei? Waar de haartjes goed zichtbaar zijn, zoals in het gezicht, op armen en op de benen, is definitieve laserontharing dé oplossing voor uw ongewenste haargroei. Het werkt snel en is zeer effectief. Met slechts een aantal behandelingen bent u op een veilige, verantwoorde en pijnloze manier verlost van ongewenste haargroei.

Door definitief laserontharing heeft u:

– nooit meer last van stoppeltjes en scheerirritaties

– geen ingegroeide haartjes

– geen ontstekingen aan de haarwortels (folliculitis)

– een gladde en egalere huid en bent u voorgoed van uw ongewenste haargroei af

Definitieve laserontharing met de Diode laser is de meest effectieve ontharingsmethode en is geschikt voor ieder huidtype. Gemiddeld zijn er vijf tot acht behandelingen nodig voor een blijvend resultaat. Bel gerust voor een vrijblijvend advies en testsessie.

Beauty Clinic Lotus in Amsterdam biedt 2 laser-ontharingsbehandelingen:

• Diode Laser. Pijnloze ontharing en geschikt voor alle huidtypen
  • Elos Techniek. Pijnloze laserontharing en uitzonderlijk veilig

Voor meer specifieke informatie over de definitief ontharingsbehandelingen, kijk verder onder definitief ontharen op onze site

NU 50  % introductie KORTING OP  ALLE LASERONTHARINGS BEHANDELINGEN D.M.V. DIODE LASER OF ELOS Zie prijslijst

Onze werkwijze
Voorafgaand aan een laser-ontharingsbehandeling vindt een gratis intakegesprek plaats. De huidtherapeut kan zo je huid en je haren goed beoordelen en een behandelplan adviseren. De diverse laser-ontharingsbehandelingen worden uitgelegd en er wordt eventueel een test met het apparaat op je onderarm gedaan. Ook worden de mogelijkheden van vergoedingen besproken en alle vragen die je hebt worden beantwoord. Na afloop van het intakegesprek kunt u een afspraak maken voor de eerste behandeling.

Voor een gratis intake over onze laser-ontharingsbehandelingen bij Beauty Clinic Lotus in Amsterdam kunt u het onderstaande formulier invullen of u kunt bellen via tel. 020-7732335. Vraag naar onze aanbiedingen!